איקאה חוגגת 25 שנה בישראל ומעלה קמפיין חדש עם השחקן מריאנו אידלמן. קמפיין זה, חושף את ההשפעה על עיצוב הבית הישראלי. כל הפרטים
איקאה משיקה קמפיין חדש עם מריאנו אידלמן לרגל 25 שנות פעילות בישראל
פרסום | מערכת מדור השיווק עם העניין הבא. איקאה חוגגת 25 שנים לפעילותה בישראל ומשיקה קמפיין מותגי חדש בכיכובו של השחקן והקומיקאי מריאנו אידלמן. הקמפיין, המשלב הומור, מציג את דמותו של ביורן יומטוב-סון השוודי, שהגיע לישראל לפני 25 שנים עם כניסת החברה לשוק המקומי.

כפי שניתן לראות בסרטון פרסומת הקמפיין, ביורן משחזר את השפעתה של איקאה על תרבות עיצוב וריהוט הבית בישראל, ומציג כיצד החברה הפכה פתרונות עיצוביים ופונקציונליים לנגישים לכל בית בישראל. הקמפיין יתפרסם בטלוויזיה, דיגיטל וברשתות החברתיות. צפו בפרסומת המדוברת של איקאה:
מיכל בן חיים, סמנכ"לית השיווק של איקאה ישראל מסרה כי: "25 שנים "לעליה השוודית" של איקאה לישראל הן רגע מרגש שמסמל לא רק הצלחה, אלא גם השפעה תרבותית משמעותית. איקאה שינתה את הדרך שבה הישראלים מעצבים את ביתם במחירים נוחים לכל כיס".
לסיום, בן חיים, הוסיפה עוד ואמרה "הבחירה במריאנו אידלמן נועדה להמחיש את החיבור בין תרבות העיצוב השוודית לתרבות הישראלית בדרך שכולם יוכלו להתחבר אליה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז