צילומים מתוך קמפיין "המשביר". צילום: זוהר שיטרית
צילומים מתוך קמפיין "המשביר". צילום: זוהר שיטרית

הקמפיין החדש של "המשביר" ליום האישה מוקדש לשבירת סטריאוטיפים

הקמפיין החדש של רשת המשביר מעודד העסקת נשים בגיל מבוגר ומוקדש לשבירת סטריאוטיפים על גיל ומקום עבודה. רוח הקמפיין תחת הסלוגן "תתבגרו". את הקמפיין מובילות עובדות המשביר. כל הפרטים

שתפו כתבה

פרסום | מערכת מדור השיווק עם העניין הבא. רשת המשביר משיקה קמפיין לרגל יום האישה הבינלאומי, במטרה לקדם את העסקת נשים בגיל מבוגר. הקמפיין, בהובלתה של דבורה יצחקי בת ה-83, נשיאת החברה, כולל את עובדות הרשת, כשהן מצולמות מול המצלמה עם שמן, גילן ותפקידן. בכל קטע, אחת מהן שואלת שאלה פוגענית שנשאלות נשים בגיל המבוגר בעת חיפוש עבודה.

קמפיין קטאר

יצחקי, העובדת במשביר מאז 1958, נחשבת לוותיקה ביותר בחברה, לאחר שכיהנה בתפקידים שונים, בהם קניינית וכיו"ר. הקמפיין, בהשקעה של מאות אלפי שקלים, יעלה בטלוויזיה, דיגיטל ובסניפים תחת הסלוגן "עדיין לא מעסיקים נשים בגלל הגיל שלהן? תתבגרו!".

מנכ"ל ובעלים של המשביר רמי שביט, אמר: "כשליש מעובדות המשביר הן נשים בגילאים 60 ומעלה ואנחנו גאים בכל אחת ואחת מהן. ביום הזה, יום האישה הבינלאומי, בחרנו לשים בקדמת הבמה את העובדות הבוגרות והמקצועניות שלנו, אלה שהגיל, הוותק והמומחיות שלהן מהווים יתרון ממשי".

עוד הוסיף שביט: "בקמפיין הזה אנחנו קוראים לכל החברות והארגונים במשק למגר לחלוטין את האפליה על רקע גילנות ולהעסיק גם נשים ואנשים בגיל המבוגר. זו השנה החמישית שבה ביום האישה הבינלאומי, רשת המשביר מעלה למודעות סוגיות חברתיות שמעסיקות את החברה בכלל ונשים בפרט. אנו נמשיך ונעשה זאת גם בשנים הבאות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז

פוסט ניוז תגובות

כתבו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *