"לא מגיב". ד"ר יבגני כלבנוף מ"מדיקל סמייל". צילום: מסך רשתות חברתיות
"לא מגיב". ד"ר יבגני כלבנוף מ"מדיקל סמייל". צילום: מסך רשתות חברתיות

80 אלף שקל ותחושת בגידה: מטופלים חושפים מה באמת קורה במדיקל סמייל

לקוחות לשעבר וכאלו שעדיין מטופלים טוענים לרשלנות רפואית, יחס מזלזל ושירות לקוי. בעקבות פרסום הכתבה, מצטרפים עוד מתלוננים – "השקעתי קרוב ל-80 אלף ש"ח וננטשתי". המרפאה טרם הגיבה. כל הפרטים

שתפו כתבה

תחקיר – מעקב | מערכת "פוסט ניוז" עם העניין הבא. תחקיר שפורסם השבוע כאן באתר בהקשר מרפאת השיניים של ד"ר יבגני כלבנוף חושף שורת עדויות מדאיגות מצד מטופלים במרפאת השיניים "מדיקל סמייל", המנוהלת כאמור ע"י ד"ר יבגני כלבנוף – רופא שיניים ומנתח פה ולסת, הידוע בהתמחותו בהשתלות וטיפולי שיקום.

קמפיין קטאר

על פניו, מדובר במרפאה מוקפדת למראה: עיצוב מודרני, ציוד חדשני וחללים נקיים. אלא שלפי טענות רבות שהגיעו למערכת – מאחורי החזות המרשימה מסתתרת מציאות קשה, שעלולה להעיד על התנהלות בלתי מקצועית ואף מסוכנת.

הרגשתי שננטשתי | מטופלים מספרים על טיפול רשלני, התחמקויות חוזרות מהמשך טיפול, תחושת נטישה ואף זלזול בוטה מצד הצוות. אחת המטופלות סיפרה כי לאחר מספר פגישות בלבד, חדלו לקבוע לה תורים או להשיב לפניותיה. "הובטח לי המשך טיפול, אבל אף אחד לא חזר אליי. זה מרגיש כמו נטישה", אמרה.

אחרים מעידים כי הבחינו בליקויים חמורים בהליך הרפואי עצמו – בהם חוסר הקפדה על חיטוי הכלים. "ראיתי כלים רפואיים פתוחים שעמדו חשופים על מגש, בלי ניקוי ובלי כיסוי. כשהערתי על כך, ניסו להתחמק מתשובה", סיפר מטופל נוסף.

עוד נטען כי האווירה במרפאה רועשת ולעיתים אף מתוחה. "יש צעקות במסדרונות – בין אנשי הצוות ובינם לבין הלקוחות. כל מי שמחכה בתור מתלונן, זה לא מקרי", העידה מטופלת נוספת.

גל תלונות חדש לאחר הפרסום | מאז פרסום הכתבה, פנו למערכת לקוחות נוספים – גם כאלה שכבר סיימו את הטיפולים וגם כאלה שעדיין מטופלים – שטענו לחוויות דומות. אחת מהן שיתפה כי "ברגע שהשלמתי את כלל התשלום למרפאה הם פשוט החלו לזלזל. זה מצער אותי מאוד. השקעתי את מיטב כספי – קרוב ל-80 אלף שקלים."

התאגדות ציבורית: "זו תופעה – לא מקרה חד פעמי במקרה שלהם" | מספר מטופלים מאוכזבים החליטו להתאגד ולהתריע בפני הציבור הרחב. לדבריהם, מדובר לא במקרה מבודד אלא בדפוס בעייתי שחוזר על עצמו. "אנשים מגיעים כדי לקבל טיפול רפואי ומשלמים עשרות אלפי שקלים, ובמקום זאת יוצאים עם נזק ותחושת בגידה. זו תופעה, לא טעות חד פעמית," אמר אחד ממובילי ההתאגדות.

ללא תגובה | נכון למועד פרסום כתבה זו, לא התקבלה תגובה רשמית ממרפאת "מדיקל סמייל" או מד"ר יבגני כלבנוף. זאת, על אף מספר פניות וניסיונות מצד המערכת לקבל את תגובתם לטענות הקשות שהועלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז

פוסט ניוז תגובות

כתבו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *