בדרך לשיתוף פעולה. אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (מימין) ואילן סיגל מנכ"ל yes (משמאל). צילום: לפי סעיף 27א'\מסך רשתות חברתיות
בדרך לשיתוף פעולה. אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (מימין) ואילן סיגל מנכ"ל yes (משמאל). צילום: לפי סעיף 27א'\מסך רשתות חברתיות

פרטנר ו-yes בשיתוף פעולה חדש בתחום הטלוויזיה

לאחר התערבות רשות התחרות ותיקון ההסכם המקורי, פרטנר תשדרג את שירות הטלוויזיה שלה באמצעות תכני yes שיופצו למאות אלפי בתי אב – ללא תשלום נוסף למנויים. כל הפרטים

שתפו כתבה

מערכת מדור העסקים עם העניין הבא. פרטנר ו-yes משיקות שיתוף פעולה חדש למרות הסתייגות רשות התחרות. כל זאת, לאחר חודשים של דיונים ואזהרות מצד רשות התחרות, פרטנר ו-yes חותמות על הסכם מחודש שישדרג את שירות הטלוויזיה של פרטנר באמצעות פלטפורמת +STING של yes.

קמפיין קטאר

ההסכם, שיחל לפעול באופן מסחרי בתוך כ-4 עד 6 חודשים, יעניק לפרטנר גישה לתכני yes, הכוללים עשרות ערוצים, אלפי סרטים וסדרות, תוכן דוקומנטרי, לילדים וספורט – ויופץ לכ-800 אלף משקי בית בישראל. ההסכם, יהיה בתוקף לחמש שנים, עם אופציה להארכה. מדובר במהלך שמיועד לחזק את מעמדה של פרטנר בשוק ולחזור לתחרות מול שחקניות בולטות.

בחודש מרץ התריעה רשות התחרות כי תתנגד להסכם מחשש לפגיעה בתחרות בשוק הטלוויזיה, אך השיח בין הצדדים אפשר את תיקון ההסכם ואישורו. מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, הדגיש: "לקוחותינו יקבלו את חבילת התוכן המתקדמת ביותר – ללא תוספת תשלום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז

פוסט ניוז תגובות

כתבו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *