לוגו ,הוט מובייל". צילום: מסך רשתות חברתיות
לוגו "הוט מובייל". צילום: מסך רשתות חברתיות

הוט מובייל מחזירה מיליוני ש"ח ללקוחות – מי שלא יפעל בזמן יחמיץ את הפיצוי

מאות אלפי לקוחות קיבלו הודעה מ-הוט מובייל, ומי שלא יגיב בזמן עלול לפספס את הפיצוי - כך תדעו אם גם אתם זכאים. כל הפרטים

שתפו כתבה

צרכנות | מערכת מדור העסקים עם העניין הבא. הוט מובייל תשלם פיצוי של 19.5 מיליון שקל ל-675,351 מנויים בעקבות שתי תביעות ייצוגיות, שהוגשו בטענה לחיובים לא חוקיים על שירותי סייבר וגלישה בדור 5. ההסכם הושג במסגרת פשרה שאושרה בבית המשפט.

קמפיין קטאר

התביעה הראשונה עסקה בשירות סייבר שהוטל עליו תשלום חודשי ללא אישור הלקוחות, והשנייה בצירוף אוטומטי של לקוחות לשירות דור 5, תוך חיובם ב-10 שקל לחודש. לקוחות שזכאים לפיצוי יוכלו לבחור בין מספר הטבות, כולל שובר קנייה, תוספת גלישה או דקות שיחות בינלאומיות.

לקוחות שהפסיקו להיות מנויים יוכלו לבחור בין שובר קנייה או חבילת גלישה לחו"ל. הוט מובייל תשלח הודעות לזכאים, ומי שלא ינצל את ההטבה, כספי הפיצוי יועברו לקרן לתביעות ייצוגיות. החברה הכחישה את הטענות, אך בחרה בפשרה כדי להימנע מהליך משפטי ממושך. לסיום, המקרה מדגיש את הצורך בבדיקת חיובים חודשיים כדי למנוע חיובים לא צפויים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז

פוסט ניוז תגובות

כתבו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *