רס”ר במיל’ באסל סויד נהרג בתאונה מבצעית בדרום לבנון; לוחם נוסף נפצע בינוני, ונסיבות האירוע נחקרות על ידי צה”ל. כל הפרטים
הותר לפרסום: רס”ר במיל’ באסל סויד נהרג בתאונה מבצעית בדרום לבנון
ביטחוני | מערכת החדשות של "פוסט ניוז" עם הדיווח הבא. הותר לפרסום כי רס”ר במיל’ באסל סויד, בן 32 מפקיעין, נהג בגדוד 75 בעוצבת “סער מגולן” שבחטיבה 7, נהרג הלילה (חמישי) בתאונה מבצעית בדרום לבנון.

לפי הודעת צה”ל, אתמול בסביבות השעה 22:50 התהפך כלי רכב של כוחות צוות הקרב החטיבתי גולני במרחב רב א-תלתין שבדרום לבנון. באירוע נפצע לוחם נוסף באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחתו עודכנה.
מדובר צה”ל נמסר כי נסיבות התאונה נבדקות וכי תחקיר בנושא עדיין מתנהל. במקביל נמסר כי בשבוע שעבר נהרגו בפעילות מבצעית בלבנון סא”ל דור גדליה בן שמחון, סמ”ר יואב קליין, סמ”ר ליאב כבביה וסמ”ר נווה חבשוש, לאחר שרחפן נפץ של חיזבאללה פגע בטנק המג”ד שבו שהו, באירוע שממצאיו עדיין בתחקיר.
המרכז הרפואי רמב”ם מסר כי סויד עבד בבית החולים בתפקיד רכז תפעול בהנהלה האדמיניסטרטיבית, והיה מוכר בקרב עובדי המוסד בזכות מסירותו ותרומתו. מנכ”לית רמב”ם, ד”ר מיכל מקל, ספדה לו וציינה כי שירת מאות ימי מילואים, היה פעיל מאוד בתקופת המלחמה, ותואר כעובד מסור ואהוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות באייטם שתפו אותנו
מערכת פוסט ניוז